Přihlášení

Reverso míří do zvučných výšin

25. 10. 2021
Reverso míří do zvučných výšin
Kateřina Daňková
Zrodily se v roce 1931 a jsou dnes stejně současné, jako byly kdysi. Jméno hodinek Reverso od manufaktury Jaeger-LeCoultre letos skloňujeme v mnoha pádech. Této ikoně je zasvěcen celý rok a mezi největší speciality patří rozhodně novinka Reverso Tribute Minute Repeater.
Reverso míří do zvučných výšin
Hodinky Reverso jsou známé tím, že je jejich pouzdro otáčecí. Dříve plnilo především praktickou funkci, dnes je prvkem spíše estetickým. Letošní výroční rok přinesl více než desítku nových referencí, od toho nejimpozantnějšího modelu Hybris Mechanica Calibre 185 s jedenácti hodinářskými komplikacemi přes zelený pánský model Tribute Small Second a šperkový kus One Cordonnet Jewellery až po dámské hodinky Classic Duetto a One Duetto.
Image from library
Nejnovějším počinem jsou Reverso Tribute Minute Repeater, limitovaná edice deseti kusů hodinek s unikátním bicím mechanismem. Minutová repetice v obdélníkovém pouzdru je doménou značky Jaeger-LeCoultre a má naprosto odlišnou architekturu než strojek kulatý. V manufaktuře JLC v Le Sentier vznikl takový kalibr již v roce 1994.  
Image from library
Že je značka skutečným expertem na znělé mechanismy, dokazuje i fakt, že za dobu své existence (byla založena v roce 1833) se v jejích dílnách rozeznělo již víc než dvě stě kusů různorodých zvučných kalibrů. 
Image from library
Novinka je zajímavá jak repeticí, tak i skeletovaným provedením. Můžeme tak v naživo vidět hru unikátních kladívek, jak bijí do dvojice gongů. Model v růžovém zlatě pohání strojek 944 s ručním nátahem, jehož výjimečná znělost se publiku nikdy neohraje. 
Image from library
Image from library
Reverso míří do zvučných výšin

Kateřina Daňková

Vedoucí marketingového oddělení

„Společnost Carollinum je lídrem na trhu, kreativní a neotřelý marketing je pak její důležitou vizitkou. V posledních letech rezonuje naše ambasadorská kampaň s přáteli značky, můžete mezi nimi poznat armádního generála Emila Bočka, architektku Evu Jiřičnou, či profesionální české sportovce Kláru Spilkovou a Zdeňka Štybara. Jsme pyšní na firemní časopis Umění času i na poslední kampaň se sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Hodinkami jednoduše žijeme.“