Reklamní kampaň společnosti Carollinum spojuje české osobnosti,
národní hrdost i symboliku času...
Naše imageová kampaň je postavená na výrazných tvářích Česka. Vystupuje v ní kardiochirurg profesor Jan Pirk, válečný veterán a poslední žijící pilot RAF armádní generál Emil Boček i česká golfistka hrající americkou LPGA Tour Klára Spilková. Do kampaně byly vybrány osobnosti s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, její kolegové a rodina výjimečný vztah. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí ambasadorů si ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to morální autority, které naší republice přinesly věhlas i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.“